top of page

Healthy homemade iceteas

Sinds vandaag is het weer wat warmer. Wat drink jij op zo'n warme dag? Ik probeer frisdranken te vermijden. Ik koop wel Cawston Press of Arizona, moest ik echt zin hebben in iets dan durf ik dit wel een keertje te drinken. Frisdranken met gas in drink ik niet, ik krijg er bijna altijd buikpijn van.

Toch is het niet zo moeilijk om iets lekkers & gezond op tafel te zetten. Zelfs kinderen zijn er fan van! Ontdek hier enkele lekkere zomerse drinks!

Voor 1 liter:

Voeg het sap van 1 limoen bij 1L water. Snij wat muntblaadjes fijn en voeg ze toe.

Voeg voldoende ijs toe zodat de icetea ijskoud is.

Passievrucht - munt icetea

Voor 1 liter:

Snij 3 passievruchten doormidden en haal het vruchtvlees eruit. Voeg het toe bij 1L water. Snij wat muntblaadjes fijn en voeg ze toe. Voeg voldoende ijs toe zodat de icetea ijskoud is.


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page