top of page

DIARY: Week 2

Week 2 is voorbij gevlogen. Het was enorm druk op het werk en ook privé had ik enorm wat op de planning staan. Conclusie: amper tijd gehad om iets te schrijven. Wat niet wil zeggen dat ik niet gezond heb gegeten of veel gesport heb! Lees hier wat ik deze week allemaal heb gedaan.

diary_week2.jpg

Maandag De eerste dag na de vakantie. Fris en monter opgestaan om er op het werk in te vliegen! Ik probeer ook altijd mijn eten 's morgens allemaal klaar te maken zodat ik de dag zonder problemen doorkom. (lees: zonder langst de bakker te lopen en al het lekkers te kopen) Ik zal binnenkort eens een blog schrijven hoe ik mijn mealpreps organiseer. Voor vandaag was het als ontbijt yoghurt met vers fruit. als middagpauze had in een salade gemaakt met feta. Tussendoortjes waren een kiwi en kokoskoekjes van céreal.

Dinsdag Vandaag geen sport. Wel een gezellige avond bij de mama van mijn vriend. Zijn zus had nog een kerstcadeauje voor me maar het was niet op tijd aangekomen. Eens zo nieuwsgierig natuurlijk wat het ging zijn. Ze had er haar werk van gemaakt en 2 gepersonaliseerde magneten gemaakt. Zie hierboven voor de foto!

Woensdag Vandaag was het een moeilijke dag om te begrijpen. Er zijn 12 mensen omgekomen die werkte bij charlie Hebdo. Charlie Hebdo is een Frans satirisch weekblad, gevestigd in Parijs. Op social media zag je iedereen reageren, geschokt weliswaar. #JesuisCharlie

Donderdag Elke week werk ik 1 dag van thuis. Dat is toch altijd een klein beetje uitslapen, toch een uurtje langer in bed. Om dan op hetzelfde uur te beginnen als normaal. Dan is er ook tijd om rustig een ontbijtje te maken (warm!) zoals deze week een havermout pap met kaneel. 's Avonds was het weer crossfit training. Je zou denken dat je na een maand al wat meer ingewerkt bent, maar het is toch nog steeds zwoegen en zweten. Na een uurtje ben je ook blij dat je het gehaald hebt.

Vrijdag Bijna weekend! Eerst nog even een WOD en ik kan het weekend in schoonheid starten. Dit weekend even geen sport op de planning want ik moet van de ene afspraak naar de andere rennen. Dan is het dus extra afzien in dit uurtje. Burpee's, front squats, boxsprings,... Na een uur al beseffen dat je morgen elk spiertje zal voelen dus! Ook death lifts stonden op het programma en ik kreeg er gratis enkele bleinen bij op mijn handen. Sexy...

Zaterdag

Weekend is altijd een beetje vakantie, wat uitslapen, lijstjes maken met wat erop de planning staat en tijd maken om te ontbijten. Vanochtend een zacht gekookt eitje met een pistolet, als dessertje een verse fruitsla. Vandaag moest ik dringend het huishouden onder handen nemen, de wasmand begon echt wel een enorme berg te worden en er moest ook dringend met de stofzuiger rond gegaan worden. Zo gezegd zo gedaan! Wist je dat kuisen ook altijd een beetje een work out is?

Ook de ijskast moest dringend opgevuld worden. Deze avond komen mijn ouders eten en er was bijna niets meer in huis. Dus hup de auto in om alles te gaan kopen. Eenmaal thuis de voorbereidingen treffen om erna te genieten van een heerlijke maaltijd met leuk gezelschap. Leuk is ook dat ik eindelijk het Vegalicious boek van Alice Hart heb gekregen

Zondag Deze morgen uitgeslapen en een brunch bij me thuis gedaan. Een vriendin van me kwam langst omdat ze nog een cadeautje voor me had. Een mooie armband met een infinity teken in het zilver. Zoveel cadeautjes deze week, dat maakt me altijd enorm blij! Na de brunch gingen we op weg naar mijn grootouders, men bommatje was namelijk 89 geworden. Hip hoera! Nougatine taart om te vieren samen met een glaasje erbij. Je zal wel merken dat ik soms eens iets ertussen snoep, moet kunnen! Na dit feest gingen we naar het volgende, gaan eten met de oma van mijn vriend. Dit was ook enorm gezellig. Erna nog even de laatste was gestreken en op tijd men bed in om de week goed te starten!


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page