top of page

Next Run

Ok, Let's face it. Na m'n vakantie heb ik niet meer gelopen. Na Frankrijk had ik er even genoeg van... Geen excuus I know. Ik begon het ook snel genoeg aan m'n lichaam te voelen. Voor je het weet zijn er enkele kilo's bij en mis je de nodige fut om nog iets te doen.

Tijd voor actie dus! Om mijzelf te motiveren heb ik me net ingeschreven voor de volgende run, 'Race against nature' eentje uit de spartacus series. Weer zoals de vorige Battle of the ardennes, 10km met verschillende hindernissen. Deze zal doorgaan op 21 september in Averbode. M'n doel is om deze binnen 1u25min uit te lopen.

Om mijzelf ook terug wat energie te geven ga ik niet enkel meer lopen. Pilates zal vanaf begin september ook op m'n programma staan samen met spinning. Genoeg variatie om terug helemaal fit te geraken!

Keep you posted over hoe ik dit zal aanpakken! Doen jullie mee?

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page