top of page

Clean 9 - DAY 2 & 3

Terwijl ik dit schrijf heb ik net mijn eerste big ass real meal deal binnen. Bijna 3 volledige dagen krijg je enkel wat sapjes binnen. Af en toe wat groentjes, wat leuk is omdat je dan het gevoel hebt dat je toch op iets kan 'kauwen'.

First things first, hoe was dag 2...

DAY 2

Opstaan na een verschrikkelijke nacht. Ik had amper geslapen. Het was veel te warm geweest en ik kon maar niet in slaap vallen... Beetje met een grumpy mood opgestaan. Foodpreppen zat er niet echt in, op dinsdag werk ik van thuis. Alle geluk voor mijn collega's...

Al probeer ik dit zo snel mogelijk om te zetten naar iets positief. Want ik ben nog steeds van mening dat wat je denkt, je dat ook aantrekt. Dus hoe meer positieve stuff ik denk, hoe meer dat naar mij komt, right?

Zo kwam ook vandaag even mijn coach van Forever Fit even langst. Ze hand nog enkele producten voor me bij. Namelijk de Argi + en de Heat. Argi + is een is een voedingsupplement gebaseerd op het aminozuur L-Arginine in combinatie metForever Argi Plus een geavanceerde fruit menging. Deze fruit menging wordt gevormd door granaatappel, blauwe bessen, zwarte bessen, rode bessen, bramen, morellenkersen, rode wijn pitten extract en frambozen.

De Forever Argi Plus bevorderd meer spiermassa en kracht, terwijl het verminderen van de hoeveelheid vetweefsel. Een welkom voordeel voor sportmannen en-sportvrouwen. Het is een voedingssupplement, die een betere gezondheid ondersteunt. Zodat uw lichaam optimaal kan presteren.

Ziezo, dat was de technische uitleg! het enige wat ik nu nog kon doen was het ook daadwerkelijk testen. Het heeft een beetje een paarsachtige kleur, wat er een beetje vreemd uitziet. Toch smaakt het vrij zoet. Dit krijg je dus vlot binnen!

Na het sporten had ik niet direct het gevoel dat dit me echt geholpen had. Ik ga het nog enkele keren testen om te zien of er verschil is.

DAY 3

WEGEN! Vandaag was de eerste maal na 3 dagen dat je weer op de weegschaal moest. Er zijn mensen die dit dagelijks doen, ik doe dit eigenlijk nooit... Toch ging ik er wat onzeker opstaan, het is toch altijd een beetje een confrontatie. Deze keer was het wel een positieve, ik was 1,1kg afgevallen. Die 100gram laten het net weer wat mooier klinken :)

Blije appelbol hier dus! Vandaag was het ook de dag dat ik terug een echte maaltijd kon eten. Hier heb ik dan ook volop van genoten. De maaltijd mag tot 600kcal tellen. Geloof mij, dat is heel wat!

Tot nu toe valt de detox me enorm goed mee. Ik was er in het begin misschien een beetje sceptisch over. Dat heb ik meestal met zo'n producten. Daarom leek het me een goed idee om dit eens grondig te testen. Tot nu kan ik het alleen maar aanbevelen!


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page