top of page

Wanneer dromen werkelijkheid worden

I cheated on my fears, broke up with my doubts, got engaged to my faith and now I'm marrying my dreams.

Ik op de Urban Trail Antwerpen

Een marathon lopen. Een droom. Een droom die nu realiteit gaat worden. Als ik 22km kan lopen, dan kan ik er ook 42 lopen denk ik dan. Optimistisch hé?

Zo gezegd, zo gedaan. Bij deze staat het zwart op wit. Op 17 april loop ik de marathon van Antwerpen. Mijn eerste marathon ooit loop ik in mijn eigen land. Ja zo ben ik dan weer. Trots op ons kleine landje.

Antwerpen, de stad waar ik naar school ben gegaan, waar ik nog altijd graag een stapje in de wereld zet. Zot van A ben ik!

Heb je tips? Moet ik aan iets denken? Willen jullie mij gewoon aanmoedigen? Wat zou jij kiezen?

Ziezo, kortste blog ooit. #justdoit #zotzijndoetgeenzeer

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page