top of page

DIARY - WEEK 11

Hip Hoi! De eerste run van het jaar zit erop! Citta Urban Trail Antwerpen. Dat is er al eentje van de lijst. Geen topweer jammer genoeg, maar wel op leuke plekjes geweest in de koekestad...

Maandag

Vandaag was het de 15.2 WOD (check hier alle CrossFit Games). Aangezien mijn niveau nog niet zo goed is (lees: aangezien ik een watje ben) kregen we een aangepaste versie. Die was al zwaar genoeg voor mij. Ronde 3 heb ik kunnen afmaken, ronde 4 heb ik moeten opgeven na het optrekken.

Principe van de Open Workouts is dat iedereen tegelijk deze WOD's doet. Zo zie je direct wie de beste is.

Dinsdag

Op tijd naar het werk vertrekken om dan te ontdekken dat je platte band hebt. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een platte band met mijn auto gehad... Alle geluk kon ik van thuis uit werken en kwam Touring mij verder helpen.

Typisch is wel dat vanaf er 1 ding misloopt, een storm van problemen volgt. Banden die niet binnen zijn bij de garage. Ontdekken dat je velg ook stuk is (bedankt slechte wegen in België). Pakketje dat ze kwamen leveren kwam maar niet. Eten dat mislukt... Alle geluk dat ik op de crossfit mijn gedachten kon verzetten. Na de Wod van maandag ging dit iets minder vlot...

Woensdag

RUSTDAG. M'n benen gingen echt niet mee vandaag. Dan maar op restaurant met vrienden. Stiekem ben ik echt de grootste sushi fan. Vietnamees, Thais, Japans, you name it... I eat it. Vandaag stond er Japans op het menu. Altijd genieten!

Donderdag

Na een rustdag zijn m'n benen weer wat minder stijf. Vandaag na het werk weer naar de crossfit. Het valt op dat ik deze week nog niet ben gaan lopen. Ik wou mijn benen een beetje sparen voor de Urban Trail die op zondag was.

Vrijdag

Spinning op het werk! Ik heb ontdekt dat spinnen na een zware crossfit training toch niet zo'n goed idee is. Benen voelen enorm zwaar aan, mijn trainer is er eentje die altijd - Ja, echt ALTIJD - enthousiast is. Hij kan het dan ook niet laten om zich op mij te concentreren en lekker hard te roepen... Bijdraaien, rechtstaan, blijven trappen... Voor ik het weet heb ik 4 bergen beklommen en 5 sprints gewonnen.

Ja, ok. Ik haat m'n trainer soms zo hard. Tot ik van de fiets stap. Opgelucht dat ik weer een training verder ben. Ooit wil ik de Mont Ventoux opfietsen. Momenteel hou ik het nog even bij lopen. Wie weet is dat wel een doel voor 2016? Fietsen is niet mijn sterkste sport. Of dat denk ik toch, ik zou het wat meer moeten doen voor ik deze conclusie trek.

's Avonds kwam 1 van m'n beste vriendinnen eten. Quiche. Ze is er al gek op sinds we een pak jonger waren en ze bij m'n ouders kwam eten. Leuke herinneringen die we blijven onderhouden.

Zaterdag

Na de OLY van vandaag nog even naar Roosendaal gereden met een vriendin. Er is nog steeds een enorm groot verschil tussen Nederland en België qua kleding. Bv. de sportcollectie van H&m is veel uitgebreider in NL dan bij ons. Hopelijk komt hier snel verandering in als de webshop van H&M eindelijk online zal staan!

Zondag

Eik. Opgestaan en gemerkt dat het echt niet zo'n mooi weer was. Niet leuk voor de eerste run van het jaar. Dan maar warme kleren aan en vroeg richting Antwerpen vertrokken. We zouden om 9u40 starten. Samen liepen we door het centrum van Antwerpen. Hoogtepunten waren de metrotunnel die 25 meter onder de grond lag. 500 meter liepen we door een donkere tunnel. We kwamen uit aan de Kerkstraat, vlak bij mijn middelbare school. #nostalgie

We liepen op een rustig tempo. Zo hadden we voldoende tijd om selfies te trekken en te genieten van al het moois dat we tegenkwamen.

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page