top of page

Hé het is ok...

Ja het is een tijdje geleden voor ik weer wat online heb gezet. Net geen 2 weken geleden zette ik men laatste bericht online. Nee het is niet dat ik niets had klaarstaan, ook niet dat ik er geen zin in had. Inspiratie had ik ook in overvloed...

Jammer genoeg heb ik door privé omstandigheden even mijn blog opzij geschoven. Niet eenvoudig, toch was het een wijze beslissing. Even alles op een rijtje zetten om dan tot de conclusie te komen dat ik er weer volledig (200%!) voor ga gaan. Vanaf nu zal ik jullie dan ook weer op regelmatige basis lastig vallen :)

Misschien is dit bericht niet enkel om jullie op de hoogte te brengen, ook om mijzelf een beetje peptalk te geven. De laatste 2 weken ben ik niet in mijn luie zetel blijven zitten, ook al had ik dat wel willen doen. Jammer genoeg bereik je daar niets mee. Dus zelfmedelijden even opzij zetten en Crossfit een belangrijk gegeven in mijn leven laten worden. Sportaholic? Bestaat die term zelf? Zoja, dan eis ik deze even op.

Toch is het niet altijd eenvoudig om gemotiveerd te blijven. Ik heb me al enorm vooruit zien gaan en dat is niet slecht. Toch is het soms moeilijk om in mijzelf te geloven. M'n trainer zei deze week dat ik mezelf onderschat. 'Ja jij kan wél die oefening. Jahaaaa, ook met dat gewicht eraan. Probeer het maar...' 99% van de tijd heeft hij dus ook gelijk. Maar hey, het is ok, ik heb soms ook een mindere dag. Ook ik stap soms met het verkeerde been uit bed. Shit happens. Niets verkeerd aan, maar opgeven daar denk ik niet aan...

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page