top of page

DIARY - Week 6

Hey, het is ok. Na regen komt er ook zonneschijn, weet je wel. En deze week stond in het teken van véél sporten en gezond eten voor me. Waarom? Gewoon, omdat het eens wat anders was. Niet dus, ik let er altijd wel op. enkel deze week heb ik echt eens calorieën geteld en elke dag een sport beoefend.

Maandag Nieuwe week! Altijd leuk. Vanaf vandaag ga ik mijn calorieverbruik bijhouden in 'Lifesum'. Een handige app waar ik binnenkort meer over zal vertellen. Leuke nieuws? Ik had me netjes aan men calorieverbruik gehouden en aangezien ik was gaan trainen kon ik nog iets extra eten.

Dinsdag Collega van me was vandaag een maand in dienst. Omdat bij ons op het werk de slogan 'Een slimme zet' is had ze een oreo cheesecake gemaakt. Oopsie teveel kcal. Work out van vandaag was om te sterven. 18 minuten lang pull-ups, sprintjes trekken, burpees, air squats,... 1 ding was zeker, ik heb die nacht als een roosje geslapen! En die calorieën zullen er wel weer af zijn.

Woensdag Vandaag at ik parelhoen. Lekker! Zelf zou ik het nooit klaarmaken, maar ik kreeg de kans om het bij mijn ouders te gaan eten. Het was in de oven klaargemaakt met pompoen, wortel en aardappeltjes. Echt wel een topper. Enkel jammer dat ik dus voor mijn crossfit training heb gegeten... Laat dit dus een tip zijn. Eet nooit vlak voor een training. Ja ik weet het, iedereeeeeeen weet dit. Maar ken je het gevoel dat je zoveel honger hebt. Wel dat probleem had ik. Sorry workout. Volgende keer doe ik wat harder m'n best ( en eet ik na de wod...)

Donderdag Ook ik heb soms een drang om na de training gezellig in de zetel neer te ploffen en wat brainless tv te kijken. Donderdag was zo'n dag. Ik kan er dan ook enorm van genieten. Thee zetten, dekentje bij me, filmpje op... #cosytime

Vrijdag Spinning en crossfit op 1 dag kan soms wat veel zijn. Gooi er dan nog wat meetings tussen en voor je het weet is het al weer 20uur 's avonds. Haasten naar een winterbbq bij een jarige vriend van me! Waar ik warm werd ontvangen als Sporty Spice (jaja ze lezen mijn blog duidelijk!) Na de training had ik zo'n honger dat ik me een beetje heb laten gaan met het vlees. Lekker!

Zaterdag

OLY Lifting les 3 normaal gezien vandaag. Maar de bbq van gisteren heeft een beetje roet in het eten gegooid... 's Morgens enorm vroeg ben ik wakker geworden met een enorme knoop in mijn maag. Iets verkeerd gegeten was de conclusie, teveel vlees misschien? Niet zo goed doorbakken? Ik weet het niet. De hele dag ben ik van de zetel naar de badkamer gelopen. Om toch iets nuttigs te doen wou ik dan een beetje opruimen en wat kuisen maar zelf dat lukte amper...

Zondag

Zo ziek dat ik zaterdag was, zo goed voelde ik me vandaag dan weer. Het was duidelijk dat ik gewoon iets verkeerd had gegeten want het was op zondag helemaal voorbij. Normaal ging ik zaterdag bij een vriendin helpen schilderen, dit hebben we dan maar op zondag gedaan. Een keuken helemaal wit geschilderd en dan 2 muren in het fris groen gezet. Fijne kleur voor in een keuken lijkt me. Achteraf zijn we gezellig ergens gaan eten, ikzelf heb een tajine met kip gegeten. Perfecte manier om de week af te sluiten.

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page