top of page

DIARY - Week 5

Misschien had ik mijn jaar wel anders willen starten. Op persoonlijk vlak zit ik momenteel niet op de plek waar ik zou willen zitten. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb. Soms veranderen er plots zaken in je leven die je niet had voorzien. Wat pijnlijk kan zijn. Het enige wat je dan wil is in je bed blijven liggen en je in zelfmedelijden wikkelen. Dit is dus niet mijn plan.

Maandag Na een zwaar weekend kon ik niet anders dan mij er terug volop in te gooien. Alle geluk was het enorm druk op mijn werk en kon ik me daar volledig in uitleven. Mijn job? De titel die ik heb is Expert E-business. Concreet wil dit zeggen dat ik samen met mijn collega's de website beheer. Ook mailings versturen, social media, google analytics, banners,... You name it. Alles op online vlak! Social Addict that's me!

Dinsdag Vandaag een intensieve training achter de rug gehad. Altijd leuk als je heel je hoofd kan leegmaken (= zo rood als een tomaat. Daarom mijn selfies in het zwart wit!)

Woensdag Meestal probeer ik 1 maal in de week bij mijn ouders te gaan eten. Dit is niet altijd even makkelijk, als ik er dan weer ben is het altijd dolle pret. Wie wil er niet gewoon zijn benen onder tafel schuiven en direct starten met eten? Vandaag stond er hondshaai op het menu. Dit lijkt een beetje op paling, het was ook in't groen klaargemaakt. Best wel lekker! Op sportief vlak was het een rustdag,

Donderdag

Zoals ik al in een eerder bericht had gezegd loop ik binnenkort in Amsterdam de We Own The Night Run samen met een vriendin. Natuurlijk willen we een leuke overnachting en zijn we volop op zoek naar iets cosy en toch genoeg in het centrum om nadien nog iets fijn te gaan doen.

Vrijdag Ok, toegegeven. Sport is momenteel enorm belangrijk in mijn leven. Op vrijdag doe ik meestal een dubbele les. Eerst spinning en erna nog crossfit. Genoeg eten en drinken is dan de boodschap. 's Avonds was m'n licht uit dus ik ben gewoon bij vrienden iets gaan eten en op tijd in m'n bedje gekropen.

Zaterdag

Oly lifting les 2. Met je barbell ontzettend veel oefeningen doen. Vandaag was er niet veel volk dus had de trainer (nog meer) tijd om mij te coachen. Techniek verder verbeteren van men clean & jerks, deadlifts,...

Zondag

Je ziet bij m'n afbeeldingen een foto staan van mijn activiteiten van afgelopen week. Een overzicht van wat ik welke dag heb gedaan. Dit is handig om te weten hoeveel je al gesport hebt en met welke hartslag je aan het trainen bent. Binnenkort schrijf ik een bericht over mijn ervaringen met mijn Polar Loop armband.

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page