top of page

DIARY - Week 4

Tijd voor mijn wekelijkse dagboek. Deze week was het wikken en wegen tussen afspraken, meetings en sporten. Ik merk zelf dat het niet altijd eenvoudig is om sport mee in je agenda te plaatsen. Veel mensen zien het als iets extra en zeggen dat je het dan maar moet verzetten. Ok, ik begrijp dat wanneer dit voor 1 of 2 keer in de week is. Meer dan dat vind ik toch al wel moeilijk, nee dit is niet omdat ik je niet tof vindt. Oh en ook niet omdat ik geen tijd voor je wil vrijmaken. Ja, je bent écht belangrijk genoeg voor me. Mijn lichaam is ook belangrijk, begrijp je? #justsaying

Maandag Vandaag was het Blue Monday. De meest depressieve dag van het jaar. Heb jij er last van gehad? Bij mij viel het goed mee. Ik ben wél een ochtendmens, ik sta echt ’s morgens op en ben dan al vrij actief. Wat niet altijd in goede aard valt bij iedereen… Sorry! Vandaag naar de crossfit geweest maar was vergeten mijn hartslagmeter aan te doen, dus geen resultaten. Dit heeft me doen stilstaan dat ik dringend een blog moet schrijven over mijn Polar loop armband. Binnenkort meer hierover!

Dinsdag Vandaag crossfit training gehad van een andere trainer, het blijft me verbazen dat ze onmiddellijk iedereen hun zwakke plekken eruit halen en de oefeningen aanpassen op maat. Vandaag was het een zware WOD. Starten met 21 burpees, 15 thrusters, 9 pull ups. 800 meter lopen om dan terug te starten met 9 pull ups, 15 thrusters en te eindigen met 21 burpees. Oh yeah, I Did it.

Woensdag Opgestaan met de gedachte dat ik geen meter vooruit zou kunnen gaan door de zware wod van de dag ervoor. Maar buiten een beetje stijf te zijn had ik er weinig last van. Vandaag wat mailtjes gestuurd met 1 van onze vitaliteit medewerkers bij mijn werk. Ik ben sinds de test niet meer op de weegschaal gaan staan omdat ik me daar niet wou op concentreren. Ik wil mijn vetgehalte naar beneden halen maar vooral meer bewegen. Dit lukt me tot nu toe enorm goed. Binnenkort ga ik dus terug een test afleggen, benieuwd naar de resultaten.

Donderdag Vandaag op stap geweest met mijn collega’s. Om de zoveel tijd proberen we samen te komen en gezellig iets te gaan eten. Na 3 dagen trainen was ik wel moe en heb ik het niet enorm laat gemaakt. Op tijd mijn bed in om de laatste dag van de week vol goede moed te starten.

Vrijdag

Vandaag was het weer spinning op het werk. Het is écht een pluspunt om tijdens de middag de mogelijkheid te hebben om te sporten. Als je dan ’s avonds een afspraak hebt, kan je er zonder je schuldig te voelen er naartoe te gaan! Deze avond had ik dus ook een afspraak. Gezellig binnen zitten en samen eten terwijl het buiten echt wel vrieskoud is.

Zaterdag

Vandaag was het de tweede les OLY. Door persoonlijke omstandigheden ben ik er jammer genoeg niet meer geraakt. Niet elk weekend kan een topper zijn... Volgende keer beter.

Zondag

Rustdag. Even gaan wandelen in het bos achter de hoek van waar ik woon. Op tijd mijn bedje in want voor het werk komt er een heftige week aan! 's avonds plots uit het niets een bloedneus... vreemd!

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page