top of page

NIKE WOMEN'S 10KM AMSTERDAM

Yes! Ingeschreven voor de Nike Women's 10km in amsterdam. Ik ben er (bijna) klaar voor. Ik loop nu al terug rond de 7km. Niet aan een topsnelheid, wel met een goed gevoel! Dat is voor mij zo belangrijk, gaan lopen en ondertussen van de omgeving kunnen genieten. Ik heb dan ook het geluk om ergens rustig te wonen waar nog enorm veel groen is. Geen reden om niet buiten te komen dus.

10 kilometer is uiteindelijk niet enorm ver. Toch is het iets waar je best voor kan trainen. Zelf maak ik altijd een schema voor me op. Wanneer ik ga trainen en waarvoor ik ga trainen. Gewoon afstand lopen, interval, korte run of eerder veel kilometers. Zorg voor genoeg afwisseling en uitdagingen.

Aangezien ik best wel creatief ben en graag knutsel (knip en plakwerk!) Maak ik mijn schema's handmatig. Deze plak ik dan op de ijskast, zodat ik steeds mijn vooruitgang kan aanschouwen. Perfect hulpmiddeltje voor me!

Zoals je ziet is het kleurrijk en bekijk ik alles per week. Ik vul ook nog niet altijd te ver op voorhand in omdat je ook moet zien of je wel genoeg vooruitgang boekt.

Heb jij nog tips voor me? Werk jij ook met een schema? Of ga jij gewoon een toertje lopen en zie je waar je komt?

Heb je zelf zin om mee te lopen in Amsterdam, laat het dan weten!


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page