top of page

ONLINE

Online. Daar staat ie dan. Ineens kan heel de wereld (worldwideweb toestanden, weet je wel.) mijn blog aanschouwen. Bekritiseren. Tot nu toe niets dan lovende woorden over mijn blog. zelfs complimenten. Heb jij die foto's zelf genomen? En het eten zelf gemaakt? Ja, ook zelf opgegeten! Delen doe ik niet zo graag. Wel op Instagram!

Ja dus. Alle foto's zijn door mij gemaakt, alles wat je op de foto's ziet is ook door mij gemaakt. Tenzij anders vermeld natuurlijk. Aangezien ik wel een creatieve duizendpoot ben, ben ik ook nog eens handig met photoshop om dan van die fantastische collage's te maken. En nog zoveel andere stuff... Je zal het binnenkort wel ontdekken.

ohmyapplepie.jpg

Oh my applepie hij staat dus echt wel online. Na een jaar twijfelen en onderzoek te doen heb ik dan toch uiteindelijk knopen doorgehakt. Onder het motto 'volg je dromen', want dat is het toch wel stiekem. Een droom om te kunnen schrijven over de dingen die me bezig houden.

Ik ga het hierbij laten voor vandaag. Voor ik hier helemaal crazy in the coconut ga worden (80 likes op facebook!!)

Thanks for the support!

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page