top of page

DIARY: week 1

Vanaf 2015 ga ik wekelijks een overzicht geven van de activiteiten die ik gedaan heb!

En…… week 1 zit er al op!

diary_week1.jpg

Maandag Ik was denk ik één van de weinigen die nog moest werken op deze dagen... Terwijl iedereen genoot van de sneeuw kon ik naar m'n werk rijden. Gelukkig was het best rustig en kon ik me erna volledig uitleven op de crossfit.

Dinsdag De voorlaatste dag van het jaar. Geen reden om niet te sporten! Een uurtje naar de crossfit om alles te geven.

Woensdag Oudejaarsdag spendeerde ik in de voormiddag nog al werkend. Erna was het zo'n mooi weer dat ik het niet kon laten om een korte toer te gaan lopen (6k). Erna moest ik nog even naar antwerpen voor de laatste cadeautjes! Geen drukte in de stad, dus hadden we nog tijd over om een heerlijke cupcake met frambozen op te smikkelen bij Mo Made Cupcake! (topper!) Ach ja, men cravings voor zoet zullen nooit helemaal weggaan... Oudejaaravond ben ik samen met mijn geliefde gaan vieren bij vrienden. Niets zot, wel gezellig tafelen & genieten van elkaars gezelschap!

Donderdag Op nieuwjaarsdag werd ik in ieder geval fris en uitgeslapen wakker. De zon scheen zo hard vandaag dat ik gewoon naar buiten moest voor een toertje te lopen. Het was koud, dat wel. Maar die zon op men gezicht en het bos helemaal voor me alleen zorgde ervoor dat ik dat helemaal vergat. Er lag ook nog op sommige stukken wat sneeuw, ken je dat gevoel? In kraakverse sneeuw stappen en het zo horen kraken onder je voeten? Zalig!

Vandaag zullen er enorm veel mensen starten met hun goede voornemens... Heb jij er? Ik wel. Binnenkort zal ik er een aparte post over schrijven. Bij mij zijn het eerder doelstellingen, ik splits ze op in verschillende blokken. Dit is voor mij makkelijker om ze te behalen, want 12 maanden is nog lang, héééél lang!

Vrijdag Vakantie! Nog even genieten van de rust na de feestdagen. De vakantie was ook goed om m'n bureau helemaal te installeren en gebruiksklaar te maken. Na het huishouden (ja, dat moet jammer genoeg ook gebeuren...) nog een crossfittraining. Ik verschiet ervan wat ik op een 3tal weken kan ondertussen. De trainers blijven je motiveren (ook al ben je net trager dan de rest). Ze blijven je op je fouten wijzen, maar geven ook direct complimenten wanneer het goed gaat. Dat is eerlijk gezegd echt wat ik nodig heb. :)

Zaterdag

Vandaag een dag zonder sport. Wat ook belangrijk is, om alles even tot rust te laten komen. Dit wil niet zeggen dat ik neerplof op de zetel en er helemaal niet uitkom. Op de planning stond vandaag om naar de winkel te gaan en het huishouden verder af te werken (je kent het wel, die afwas van de dag ervoor...)

Zondag Ojee, pijnlijk. Morgen weer aan het werk! Dus de laatste dag nog even genieten van de rust. Ondertussen ook eens een kijkje nemen op Connections voor de vroegboekactie. Wij willen graag in de zomer naar Indonesië gaan om te gaan rondtrekken. Low budget weliswaar, dus is het goed uitkijken naar goedkope tickets!

's Avonds nog lekker gezellig in de zetel geploft en op tijd m'n bedje in!

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page