top of page

Crossfit groentje

In m’n vorige post heb ik geschreven over mijn doelstellingen van 2014. Toen zat ik niet zo goed in mijn vel en heb ik mijzelf de vraag gesteld wat er mis was.

Te weinig beweging en teveel kopzorgen waren het resultaat. Dan maar de koe bij de horens gevat en onmiddellijk naar een oplossing gezocht. Ja want zo ben ik dan wel. Lekker hysterisch even rondlopen om dan rust te vinden in een nieuw plan. En ook wel een beetje online shoppen… Nieuwe loopschoenen van Adidas bijvoorbeeld, echte toppers.

Adidas Boost

Maar goed, actie moest er ondernomen worden. En dat heb ik ook gedaan. Na een tip van mijn neef kwam ik bij Crossfitmoves.be uit, die hadden sinds kort in Brasschaat ook een locatie geopend. Even een mailtje gestuurd voor een gratis proefles en voor ik het wist was ik onderweg naar een uurtje afzien.

Toch wel een beetje zenuwachtig kwam ik aan in een oude kazerne van het leger. Direct werd ik gerustgesteld door de trainer. Want eerlijk gezegd was het ook wel vrij impressive om al het materiaal er te zien staan, kon me echt niet voorstellen wàt ik er nu zou mee moeten doen…

Samen met de andere zijn we de les gestart. Perfecte opvolging en aangepaste gewichten maakten het voor mij allemaal realiseerbaar. Niet dat het me vlot afging, de dag erop voelde ik het in elk spiertje. Leuk was het echt wel, voor ik het wist was het uur voorbij gevlogen!

Met een grote glimlach op m’n gezicht ben ik naar huis gegaan. Hier voelde ik me écht goed bij. Genoeg uitdagingen, iemand die naast me staat en me aanspoort om nog net één keer mij op te trekken of een squat te doen. Hopelijk denkt men lichaam er ook zo over en blijf ik het volhouden!

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page