top of page

Vegan Challenge week 4

Week 4 & 5

Ojeetje, de vierde week is ook voorbij. De maand zit erop. Heel eerlijk, ik had wel zin in een eitje, of een stukje vlees. Gewoon omdat het weer mag... Maar ik heb nu niet meer het gevoel dat vlees mee op mijn bord moet liggen om een volwaardige maaltijd te hebben. Ik heb écht oprecht genoten van bepaalde gerechten. Mijn favorieten blijven toch wel de thaise curry met kokosmelk, gevulde portobello's, vegan cupcakes, ...

Pijnlijk weetje is wel dat ik ongeveer 3kg ben aangekomen, terwijl ik stiekem gehoopt had dat ik er 3 zou afvallen. Au! Maar de gedachte dat ik zoveel dieren heb geholpen en iets goed heb gedaan maken dit dan weer goed. Door dik en dun! Feit is wel dat ik deze maand ook bijna niets van activiteiten heb gedaan en me geen zaken heb weerhouden tijdens het eten.

Ontdek hier wat ik deze week allemaal heb klaargemaakt.

Week 4

Woensdag 22 oktober

Ontbijt: BSmoothie banaan - aardbei - appelsap

Tussendoortje: verse frambozen

Lunch: slaatjes - pikante hummus - crackers

Tussendoortje: soya yoghurt vanille met verse frambozen

Avond: spaghetti - vegan bolognese

Donderdag 23 oktober

Ontbijt: Smoothie met appel - banaan - aardbei - appelkersensap

Tussendoortje: peperkoek

Lunch: Brood met pikante hummus

Tussendoortje: fruitsla

Avond: gnocchi met soyaroom, groene kool, erwtjes en champignons

Vrijdag 24 oktober

Ontbijt: Boterhammen met faux gras & veenbessenconfituur

Tussendoortje: mandarijn

Lunch: Brood met pompoensoep

Tussendoortje: soya yoghurt natuur

Avond: Overschot gnocchi van vorige avond

Zaterdag 25 oktober

Ontbijt: Smoothie met appel - banaan - aardbei - appelkersensap

Tussendoortje: mandarijntje

Lunch: Brood met tofu pesto en een salade

Tussendoortje: appel

Avond: Frietjes

Zondag 26 oktober

UITSLAPEN!

Lunch: Vers geperst fruitstap - brood met pesto tofu

Tussendoortje: fruitsla + vegan vanille cupcake

Avond: wraps met mexicaanse vegan gehakt - guacamole

Maandag 27 oktober

Ontbijt: Smoothie met appelsap - banaan - aardbei

Tussendoortje: vegan vanille cupcake

Lunch: kervelsoep met brood

Tussendoortje: Soya yoghurt limoen met rood fruit

Avond: wok van tofu blokjes - wokgroenten - soba noedels

Dinsdag 28 oktober

Ontbijt: Smoothie met appelsap - banaan - mango - aardbei - havermout

Tussendoortje: peperkoek

Lunch: Slaatje met olijven + crackers met cremisso

Tussendoortje: /

Avond: Vegan knackworst - bulgur - vegannaise

Woensdag 29 oktober

Ontbijt: Boekweitpap met kaneel en granaatappel

Tussendoortje: Kokosblokjes

Lunch: groentesoep met brood

Tussendoortje: banaan

Avond: pasta veggie op restaurant.

Donderdag 30 oktober

Ontbijt: Smoothie met appel - banaan - aardbei - rode besjes

Tussendoortje: soya yoghurt met kiwi

Lunch: Crackers met cremisso en groentesoep

Tussendoortje: mandarijn

Avond: groenteburger - puree - gewokte groentjes

Vrijdag 31 oktober

Ontbijt: Crackers met pesto tofu van de hobbit

Tussendoortje: soya yoghurt met kiwi

Lunch: Salade met mozarelinno (vegan mozzarela)

Tussendoortje: banaan

Avond: Pasta (vegan!) met vegan gehakt - soya groenten - soya room

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page