top of page

Vegan challenge week 2

It's a hard knock time...

Deze week was het op vlak van koken een echte topper. Ik heb veel kunnen experimenteren en heel wat geslaagde gerechten klaargemaakt. Ben ook 1 keer gaan uit eten, heb het restaurant niet kunnen kiezen dus ik heb jammer genoeg niet veganistisch kunnen eten.

Iets minder leuk was de verantwoording die ik continu moest afleggen. Op het werk was het totaal geen probleem. en met grapjes kan ik ook lachen. Maar de onwetendheid van mensen, daar verschiet ik enorm van. Sommige mensen brengen er echt begrip voor op en zijn oprecht nieuwsgierig. Andere zijn dan weer helemaal anti vegan. Vragen waarom ik dat niet eet, dat ik op m'n eentje geen verschil maak,... Vermoeiend. Moest er iemand tips hebben, let me know!

Ontdek hier wat ik deze week allemaal heb klaargemaakt.

Week 2

Woensdag 8 oktober

Ontbijt: Boekweitpap met kaneel en granaatappel

Tussendoortje: Kokosblokjes

Lunch: groentesoep met brood

Tussendoortje: banaan

Avond: pasta veggie op restaurant.

Donderdag 9 oktober

Ontbijt: Smoothie met appel - banaan - aardbei - rode besjes

Tussendoortje: soya yoghurt met kiwi

Lunch: Crackers met cremisso en groentesoep

Tussendoortje: mandarijn

Avond: groenteburger - puree - gewokte groentjes

Vrijdag 10 oktober

Ontbijt: Crackers met pesto tofu van de hobbit

Tussendoortje: soya yoghurt met kiwi

Lunch: Salade met mozarelinno (vegan mozzarela)

Tussendoortje: banaan

Avond: Pasta (vegan!) met vegan gehakt - soya groenten - soya room

Zaterdag 11 oktober

Ontbijt: Brood met tofu pesto

Tussendoortje: mandarijntje

Lunch: Brood met tofu pesto en een salade

Tussendoortje: appel

Avond: Frietjes

Zondag 12 oktober

UITSLAPEN!

Lunch: Vers geperst fruitstap - brood met pesto tofu

Tussendoortje: fruitsla + vegan vanille cupcake

Avond: wraps met mexicaanse vegan gehakt - guacamole

Maandag 13 oktober

Ontbijt: Smoothie met appelsap - banaan - aardbei

Tussendoortje: vegan vanille cupcake

Lunch: kervelsoep met brood

Tussendoortje: Soya yoghurt limoen met rood fruit

Avond: wok van tofu blokjes - wokgroenten - soba noedels

Dinsdag 14 oktober

Ontbijt: Smoothie met appelsap - banaan - mango - aardbei - havermout

Tussendoortje: peperkoek

Lunch: Slaatje met olijven + crackers met cremisso

Tussendoortje: /

Avond: Vegan knackworst - bulgur - vegannaise

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page