top of page

Race Against Nature

Vandaag was het weer zover!

Men tweede run van de spartacus series. Mijn doel is om ze allemaal uit te lopen. Vandaag hadden we meer geluk! Het weer zat ons mee en we hadden de weg vlot gevonden.

Vele feestjes, slecht weer, weinig zin,... deze zaken zorgde ervoor dat ik bijna tot niets gelopen heb. En dat heb ik geweten met de run. Mijn conditie was enorm achteruit gegaan. PIJNLIJK. Niet dat ik stijf was na de run. Nee ik was gewoon moe. En m'n spieren wilden absoluut niet mee.

Mijn resultaat? 1u44m30s

M'n vorige run had ik echt getraind. Ditmaail niet. En dat verschil zie je zo in m'n tijd. De vorige run had ik 1u26m30s en toen waren er ook nog enorme hoogteverschillen (Ardennen!). Conclusie voor mij is om te blijven lopen en trainen. Want je merkt het verschil wel degelijk als je zo een wedstrijd loopt.

Volgende run op m'n agenda is de Neptunus run in Nieuwpoort. Deze gaat door op 16/11/2014. Momenteel loop ik een pak minder dan anders. Nog maar 1 à 2 keer in de week. Door een auto ongeluk heb ik me even moeten focussen op andere zaken. Hopelijk is men tijd net een beetje beter dan in Averbode!

IMG_1374.JPG

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page