top of page

Zespri boost!

Yay! een uitdaging!

Eentje dat helemaal niet zo moeilijk is. Namelijk, 2 weken lang elke dag een kiwi eten van Zespri. Ik denk dat ik dit al zo goed als altijd doe. Maar wou het toch eens opvolgen. Dat kon ik eenvoudig met de App van Zespri.

Wat moet je doen? Elke dag in de app aangeven of je een kiwi hebt gegeten of niet. Leuk is ook dat je wel eens een dagje kan missen, wat helemaal niet zo erg is! Nice to know: je kan prijzen winnen, een extra motivatie om mee te doen! Kijk hier wat je allemaal kan winnen.

Ik heb m'n best gedaan om creatief om te springen met de kiwi. Hier kan je enkele sfeerfoto's zien! Uiteindelijk heb ik een blender van princees gewonnen!

zespri usb
smoothie met kiwi
soya yoghurt met granola en kiwi
boterham met ricotta & kiwi

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page