top of page

Battle of the Ardennes: THE RUN!

28/06 was het zo ver, de dag van de run. Het weer was geen topper, het regende al enkele dagen. Geen nood dit gaf iets extra aan het parcour zei de organisatie.

Geen idee wat me te wachten stond (filmpjes kijken op you tube is toch nog net iets anders dan het zelf lopen) konden we op een gegeven moment naar de startblokken. Met 5 gingen we lopen, 4 mannen en ik. De adrenaline pompte al door ons lichaam door alle sensatie op het terrein. En daar was het startschot... met de supporters aan de zijlijn vlogen we over de wei.

Als snel kwamen de eerste hindernissen op ons pad. Over banden kruipen, een steile trap oplopen (wat een kuiten-killer!), stroomstoten, door balen stro kruipen, teveel om op te noemen! Wil je een kleine impressie hebben van wat we hebben doorstaan? Klik hier voor een leuk filmpje gemaakt door de organisatie.

50 dagen voor de run had ik mijzelf voorgenomen om de run al uit te lopen. Na een tijdje had ik gezegd dat ik blij zou zijn als het in 1u30min zou lukken.

Mijn resultaat? 1u26m30s

Trots op mijzelf loop ik vlot naar de volgende Spartacus run. (ja ik heb de smaak te pakken!) Volgende op mijn lijstje zal de Race Against Nature Run zijn op 21/09 in Averbode. Ontdek er hier alles over. Doen jullie ook mee?

Battle of the ardennes: we did it!
Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page