top of page

Battle of the Ardennes

Onder het motto: Zot zijn doet geen pijn!

Af en toe moet je eens iets gek doen. Zo ook beslissen om met enkele vrienden een run te lopen.

Zo gezegd zo gedaan! Met veel enthousiasme heb ik ons met 5 ingeschreven om op 28/06 te gaan lopen in Durbuy. 10kilometer met 15 hindernissen.

Begin dit jaar kon ik vlot een 10 tal kilometer lopen binnen een uur.​

Tot ik men voet heb omgeslagen. Op een trap. Pijnlijk voorval.

Maar na 3 maanden ben ik terug begonnen met lopen. Exact 7 weken voor de Battle of the Ardennes.

In 7 weken (50 dagen!) tijd probeer ik mijn lichaam terug in vorm te krijgen om de run probleemloos uit te lopen. Het is niet realistisch om er een tijd op te kleven. Ik moet me al op een korte tijd terug naar de 10 kilometer krijgen. Zelf train ik in het Antwerpse waar dus niet erg veel hoogteverschillen zijn. Of hindernissen.

Via de applicatie Runkeeper probeer ik mijn loopprestaties bij te houden, zodat ik gemotiveerd blijf en me klaargestoomd krijg om deze run (vlot) uit te lopen! Samen met een aangepast voedingsschema stoom ik me klaar voor the battle of the year!

Wil je weten hoe ik het gedaan heb? Lees er hier alles over!

Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page