top of page

Clean 9 - DAY 7 & 8

Normaal eet ik op zondagmorgen pancakes. Beetje zuur dat ik er vandaag geen kon eten. Shake it baby. Alle geluk dat je de shakes kan mixen met vers fruit, anders zou het me een beetje beginnen tegen steken. Vanille is lekker, maar 2x per dag is toch een beetje eentonig zo na een weekje. Dan maar creatief zijn in de keuken, vanille shake mixen met 1 passievrucht en een kiwi.

DAY 7

Vandaag is het klusjesdag. Ohjawel, de was die lekker lag te stinken sorteren en in het wasmachientje rammen, ondertussen even naar de winkel knallen. Veel te laat aankomen en samen met alle andere hysterische zondag-winkelende-mensen eten scoren. Want ja, ik geef je een tip. Kom niet in een winkel op zondag tussen 11 en 12u. Slecht idee. #ikspreekuitondervinding

Als eten moest ik nog even wat spullen uit mijn ijskast opeten. Het werd dus een eenvoudige salade met mozarella, kerstomaatjes, truffelolie en sla. Smaakt altijd, je hoort me niet klagen.

Vandaag heb ik ook besloten om volgende zomer samen met mijn vader een uitje naar Zweden te maken. Niet zomaar, we gaan de Fjällräven Classic wandelen. We moeten het nog even praktisch bekijken ivm vakantie nemen en welke voorbereidingen we moeten treffen. But hey, leuk ding om naar uit te kijken toch?

DAY 8

TRALALALAA Monday morning, drukke dagen op het werk want vanaf donderdag sta ik namelijk rond te huppelen op de festivalweide van Kiewit. Oh jawel deze blije appelbol gaat lekker nostalgisch doen op pukkelpop. sinds mijn 15 kom ik daar al, zo ook dit jaar. Dansen op de beats van Limp bizkit, underworld, interpol, Linkin Park,... Ik heb er zin in. Hopelijk zit het weer ook wat mee!

Voor ik met mijn gedachten helemaal in festivalmodus geraakte moest ik nog wel even maandag doorstaan. Vrij uitgeslapen kon ik de week starten. Opstaan met leuke vooruitzichten is altijd een beetje aangenamer. Zo ook vandaag. Het dagelijkse ritueel van de detox begint een gewoonte te worden. De Garcinia innemen, 20 minuten wachten om dan de aloë vera, forever therm tablet en een shake naar achter te gooien. Weinig nadenken, dat maakt het allemaal eenvoudig!

Het enige waar ik het moeilijk mee blijf hebben is de fiber, het tussendoortje. Het is een poedertje dat je mengt met wat water en je zo moet opdrinken. Er zouden enorm wat vezels inzitten, deze zorgen ervoor dat je geen honger hebt... Klopt, maar omdat je zo niets om te kauwen hebt vind ik het toch maar een beetje zielig. Morgen is alweer de laatste keer, ik denk dat ik het nog ga missen. Misschien blijf ik wel een maaltijd vervangen met een shake. Het bevalt me wel zo.


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page