top of page

Clean 9 - Day 1

Ik had voorlaatst laten weten dat ik Forever Clean 9 pakket van Forever Living ging testen. Benieuwd wat dit juist is en wat het doet met je lichaam? Maar vooral, waarom ik dit doe? Ontdek het hier!

Gisteren had ik nog een run van 16km gelopen in mijn dorpje. Lekker gezellig, genoeg volk dat ik kende dat me kwam aanmoedigen. Dat maakt het altijd leuker. Toch merk ik dat ik het lopen even beu ben. Maar hier meer over in een later berichtje. Ik had andere kopzorgen, vanaf maandag zou ik starten met de Clean 9. Een detox van 9 dagen lang.

De box stond al enkele dagen bij me thuis, toch wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Ging ik de hele dag naar het toilet spurten? Ging ik omvallen van de honger? Ging mijn humeur om te rotten zijn? De enige manier om dit allemaal te weten te komen is door het te testen natuurlijk!

Maandag 11/08 ben ik gestart met dag 1.

DAY 1

Monday. Oh Monday. Moeilijk om vandaag vlot uit mn bed te kruipen. Misschien omdat mijn benen wat stroef waren door de run van de dag ervoor, ik weet het niet zeker.

100% zin had ik niet direct in de detox. De avond ervoor had ik alle geluk alles al klaar gezet. Dus veel denkwerk was er deze morgen niet nodig. Start: weeg en meet uzelf voor u begint. Nou ja, dat kan ik nog wel dacht ik. Even op een weegschaal gaan staan en mijn gewicht in het boekje schrijven. Het meten ging net iets minder vlot, handig als iemand je kan helpen maar die hulp had ik niet. Toch is het gelukt, na een kleine 5 minuten stonden alle cijfers netjes in het boekje genoteerd.

De volgende stap, mijn ontbijtje. Wel ja, ontbijt. Laten we het een drankje noemen. eerst moet je 2x een tablet nemen om dan 20 minuten te wachten. Na de 20 minuten neem je 120 ml van de Forever Aloë vera gel en nog 1 tablet. Handig is dat de supplementen in een strip zitten die je overal mee naartoe kan nemen. Ze zitten verpakt per maaltijd, vergissen is dus onmogelijk.

Nieuwsgierig was ik vooral naar het aloë vera sapje. Het was doorzichtig met kleine stukje erin. Mijn coach had gezegd dat de smaak enorm kon tegenslagen... Wel, dat was het ook. In 1 ruk naar binnen leek me de beste oplossing. Je kan het verdunnen met water maar dan doe je er wel langer over...

Vanaf dat je honger hebt mag je ook fruit of groente eten. Weliswaar niet alles, je kan een lijst terugvinden in je boekje. Vandaag heb ik wat sojaboontjes, aardbeien en blauwe bessen gegeten.

's Avonds ben ik ook gewoon naar de CrossFit geweest, de les viel nog goed mee. Ik kon volgen, toch heb ik niet overdreven met gewichten te nemen. Niet dat ik me slap voelde, ik wist dat ik dag 2 ook nog moest doorkomen voor ik iets zou kunnen eten.

Al bij al viel dag 1 nog mee, ik ben niet naar het toilet moeten spurten. Honger heb ik niet gehad. Het is vooral de drang om op iets te kauwen dat ik mis... Hopelijk gaat dag 2 ook zo vlot! #positivethinking


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page