top of page

Wat nu?

Ojeetje. Ojeetje jeetje jeetje. (Mijn collega's gaan me vervloeken als ik dit daadwerkelijk op mijn blog schrijf. Ojeetje...) Wat nu? Na 6 maand uitkijken naar mijn 'doel' ben ik een beetje in een put aan het zakken. Wat moet ik nu doen?

Met lopen heb ik het even gehad. Misschien komt de zin nog wel terug, toch zitten er even geen lange afstanden bij voor me. Wel nog enkele runs, namelijk:

09/08 Kermisloop Brasschaat

06/09 Battle of Thor

04/10 Race Against Nature

15/11 Neptunus run

Het kan zijn dat er nog enkele toegevoegd worden, daar ben ik momenteel nog niet uit.

Toch heb ik een groter doel nodig. Iets om naartoe te werken. Mijn eerste gedachte was een marathon. Hier ben ik op aan het terugkomen. Niet omdat ik het niet wil. Ik zou graag beter worden in crossfit, dit kan enkel door minder grote afstanden te lopen...

Op 2 september doe ik een test in een Sport Medisch Centrum. Hier gaan ze kijken wat het beste is voor me. De kans dat ik een keuze ga moeten maken tussen de twee is vrij groot. Laten we niets overhaasts beslissen en even wachten tot ik de test kan doen.

Wat ga ik deze maand doen? Volop naar de crossfit! Ook volop festivals... Hopelijk komt er nog wat mooi weer door deze maand. Zelf kan ik niet klagen, na Marokko en Frankrijk heb ik al heel wat van de zon mogen genieten...


Social Media
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
RSS Feed
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page